EU SUNT! (da mai departe!)


Un comentariu:

:) spunea...

" Cind urmaresc adevaratul ideal, imi aud propria mea voce launtrica Divina; si revelatia acestei voci imi asigura sprijin, inspiratie si indrumare in lucrarea mea in viata. Si atunci cind doi sau trei se aduna in numele meu, EU SINT intotdeauna in mijlocul lor. Cit de adevarate sunt aceste cuvinte, caci EU SINT este totdeauna inlauntrul omului!
Daca vreau sa progresez, trebuie sa lucrez si sa perseverez, - niciodata sa nu sovai si sa nu ma descurajez. Sunt Christul, idealul lui Dumnezeu, prin care Tatal se bucura, singurul nascut al lui Dumnezeu, Tatal.
Sunt singurul copil, cel care stie, intelege si coopereaza cu Tatal; singurul vlastar pe care il cunoaste Dumnezeu - si Dumnezeu cunoaste totul - caci totul poate declara: ESTE DESAVIRSIT.
'Priveste dincolo de mine; vocea lui Dumnezeu vorbeste prin mine. EU SINT Dumnezeu si voi sunteti Dumnezeu. Orice suflet, in puritatea sa originara, este Dumnezeu'."

- B.T.Spalding -