Regasirea interioara


Regasirea interioara - Un proiect de film documentar in premiera pe tara cu tema spirituala.

De-a lungul timpului, a vietii mele de pana acum, si nu numai, ca multi altii dintre voi mi-am pus multe intrebari despre viata, despre ce este dincolo de ceea ce se vede, in spatele celor 5 simturi, incercand sa vad dincolo de limita, de materie, ajungand ca in acest moment sa descopar cu fiecare zi care trece minunatiile din jurul meu si interiorul meu, sa simt si sa constientizez ca dincolo de o fiinta umana, sunt o entitate, sunt acel ceva cu mult peste limita de intelegere a noastra, cineva care este mult mai mult, care este infinit si parte dintr-un Intreg maret, o creatie Divina a lui Dumnezeu.

Traim o perioada a marilor schimbari, o perioada in care noi avem un rol important nu numai acum ci si in ceea ce va urma.

Sunt multe de spus, dar mai multe vor fi in momentul cand ceea ce mi-am dorit si am simtit ca vreau sa fac, se va materializa intr-un film documentar, in premiera pe tara, realizat la standarde internationale pentru a fi vizionat atat in Romania cat si in afara, un film pe care vreau si simt ca pot sa-l fac avand alaturi oameni deosebiti, cu un suflet deosebit, oameni care sunt ca mine, ca tine, suntem aici ca sa ne regasim in tot.

Tema acestui film va fi una spirituala care se va numi "Regasirea Interioara".

In acest film doresc sa includ mai multe interviuri cu persoane din toata tara, din acest domeniu, si nu numai, (cunoscute si mai putin cunoscute). Multumirea mea este ca acest film sa fie pe intelesul tuturor si sa aduca o mai mare intelegere a unor aspecte si fenomene care se intampla in aceste vremuri.

Ca punct de reper la realizarea acestui documentar (in sensul tehnic, vizual) se va merge pe stilul filmelor de succes "The secret" si "What the bleep do we know".

Rog, pe aceasta cale, pe cei care au posibilitatea sa ajute la realizarea documentarului sa ma contacteze la telefon 0767 654 173 sau la e-mail: dincolo_de_limite@yahoo.com

Toti cei ce vor colabora si sprijini acest proiect vor beneficia de promovare in film si nu numai.

Va multumesc anticipat! Lumina si Iubire! Doamne ajuta!

Mai jos va prezint primul trailer al filmului:
Pe aceasta cale vreau sa multumesc din suflet creatorului acestei melodii si nu numai,
Mihai Pana! Cymatics

2 comentarii:

mihaeladr spunea...

Mult, mult succes pentru realizarea lui. Cred ca sunt foarte multi care il asteapta. Frumoasa melodia.

gabriela spunea...

este splendida muzica si clipul!
emana speranta si regasire. stiu ca va fi un documentar inaltator si ma bucur ca esti cel prin care Dumnezeu Tatal face acest lucru pentru noi.Intregul iti va trimite tot ce ai nevoie. a fost suficienta dorinta.si-I multumim! cu iubire in lumina, va imbratisez pe toti.