Scară la cer... (20)



Sfântul Nicolae

Săptămâna trecută am simțit cum un câmp energetic negativ se abate asupra activității noastre. Aici ca o paranteză aș vrea să spun că din momentul în care am început să scriu ”Scara la cer” eu, personal, m-am schimbat mult… am început să simt mai puternic vibrațiile… pozitive sau negative, de la oameni sau fapte. Întotdeauna am simțit când intram într-o încăpere dacă acolo este câmpul curat sau nu… Explicațiile pe înțelesul meu le-am primit acum… după mai bine de 20 de ani… Revenind la faptul că ni se puneau piedici în activitate vreau să povestesc că pentru prima data în viață nu am intrat în panică, dar am început să mă rog, un fel de meditație personală. Am închis ochii, m-am întins în pat, ziua în amiaza mare, pe la ora două… Întrebam – ce să fac Doamne ? Au trecut nici cinci secunde și am vizualizat imaginea Sfântului Nicolae, ca într-o icoană… Atunci am înțeles că trebuie să mă rog la Sfântul Nicolae. Era nevoie de o minune pentru ca activitatea mea să meargă mai departe. Am apelat la rugăciunea Sfântului Nicolae și a doua zi s-au găsit soluții care au demonstrat că totul era simplu, deloc complicat…așa că totul s-a rezolvat ca printr-o minune…

Ligia Beatrice Vasilescu

Va urma...

Niciun comentariu: